30/12/10

ΒΜW 320i Gr.5 1/24 - Part I

Θα αρχίσω το νέο μου θέμα με ένα κλασσικό κλισέ «Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι»» μιας και είναι αφιερωμένο στον πιο γρήγορο πιλότο που είδε πότε ο κόσμος της F1, στον μεγάλο, αξέχαστο και αδικοχαμένο Gilles Villeneuve.
Είναι πολύ δύσκολο και ίσως μάταιο να εξιστόρησης τα κατορθώματα του μικροκαμωμένου Γαλλοκαναδού σε λίγες γραμμές. Από πού να ξεκινήσεις? Από το ανώτερο Car Control ως το χαρακτήρα μικρού παιδιού, ο Βιλνέβ ήταν μοναδικός σε ότι έκανε ή σε ότι οδηγούσε…
Ο Βιλνέβ πέτυχε μόλις 6 νίκες στην σύντομη καριέρα του στην Φόρμουλα 1, αλλά οι μνήμες που άφησε ως παρακαταθήκη στους οπαδούς του σπορ και το αγνό του πάθος για την ταχύτητα, ου εξασφάλισε μια αιώνια θέση στις καρδιές των απανταχού αυτοκινητόφιλων.
Έτσι, για τον οδηγό της Ferrari έχουν γραφτεί πάρα πολλά άρθρα και αφιερώματα και υπάρχουν εκατοντάδες ιστοσελίδες, φωτογραφίες και βίντεο στο διαδίκτυο…

Το αφιέρωμα ξεκινάει με την ΒΜW 320i Gr5 της Tamiya στην 1/24, με την οποία ο Gilles έτρεξε μαζί με τον Eddie Cheever στον 6ώρο αγώνα του Mosport στον Καναδά. Ο αγώνας προσμετρούσε στο Endurance World Championship.  Το αποτέλεσμα για τους δύο πιλότους ήταν η τρίτη θέση γενικής και η πρώτη στην κατηγορία τους (Ο Villeneuve οδηγούσε για πρώτη φορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!), έχοντας ξεκινήσει από την 11η θέση της εκκίνησης.


Το κιτ ανήκει στην παλιά σειρά της Tamiya, έχει ημερομηνία κατασκευής 1977  πάνω στα καλούπια, θέση για μπαταρίες, τρύπα στο σασί για διακόπτη on-off και διαθέτει υποτυπώδη ανάρτηση και καθόλου δισκόφρενα...
Η εφαρμογή του είναι πάρα πολύ καλή και αν εξαιρέσεις τις ελλείψεις σε λεπτομέρεια και τα σημάδια στο καλούπι λόγω ηλικίας, αποτελεί ένα κιτ που προσφέρεται για μια ευχάριστη και ξεκούραστη κατασκευή.
Βέβαια τα πράγματα αλλάζουν αν κάποιος αποφασίσει να προβεί στις πολλές βελτιώσεις που απαιτούνται. Αποφασίζοντας ότι ο στόχος μου δεν είναι η δημιουργία ενός υπερλεπτομερούς αντιγράφου της πραγματικής, αλλά μιας αναπαράστασης του αυτοκινήτου που οδήγησε ο Βιλνεβ, θα είμαι φειδωλός στην προσθήκη λεπτομέρειας και άρα σύντομος…
Τα πρωτότυπα σήματα του κιτ, αφορούν το αυτοκίνητο Νο.15 του Hans J. Stuck και για το λόγο αυτό προμηθεύτηκα τα αντίστοιχα του Studio27, για το αυτοκίνητο με το Νο.23 που αποτελεί το παρόν θέμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου