Στη συνέχεια ασχολήθηκα με το κάθισμα. Για να αναπαραστήσω τη σουέτ υφή του , το έβαψα με πινέλο (No85 coal black της Humbrol) και πριν αυτό στεγνώσει το πασπάλισα με τα microballons. Μετά από 2 λεπτά αφαίρεσα το περισσευούμενο υλικό (απλά αναποδογυρίζοντας το). Το κάθισμα στη συνέχεια ψεκάστηκε το μαύρο και ετοιμάστηκε να δεχτεί τις ζώνες ασφαλείας.
Δυστυχώς οι ελλείψεις του κιτ είναι πάρα πολλές. Ενδεικτικά αναφέρω την απουσία παρελκομένων στο κινητήρα, απουσία διαχωριστικού καμπίνας-κινητήρα, κενό στο χώρο αριστερά-δεξιά-πίσω-μπροστά στο χώρο του κινητήρα, απουσία πεντάλ, πυροσβεστήρα, ρολμπαρ και φυσικά δισκοφρένων και πίσω ανάρτησης. Αυτά τα λίγα….
Έτσι αποφάσισα να καλύψω κάποιες από αυτές τις απουσίες, με την βελτίωση του ρολμπαρ. Το μαύρο τμήμα είναι του κιτ και το άσπρο από ένα παλιό wrc (Toyota ή Lancia)…
Έτσι αποφάσισα να καλύψω κάποιες από αυτές τις απουσίες, με την βελτίωση του ρολμπαρ. Το μαύρο τμήμα είναι του κιτ και το άσπρο από ένα παλιό wrc (Toyota ή Lancia)…
Επίσης ακολουθήθηκε η κλασσική, για όσους παρακολουθούν τις κατασκευές μου, τεχνική βελτίωσης της ανάρτησης. Η διαφορά είναι ότι ανοίχτηκαν τρύπες για την εφαρμογή των κομματιών. Τίποτα δεν έχει κολληθεί (δουλειά που θα γίνει κατά την συναρμολόγηση της ανάρτησης) ακόμη, και απαιτείται καθάρισμα και τρίψιμο των κομματιών που πρόσθεσα, για να δείξουν ρεαλιστικά.
Όλα τα κομμάτια αφού καθαρίστηκαν από τα σημάδια των καλουπιών, ασταρώθηκαν με grey primer και βάφτηκαν, κάποια με μαύρο satin και mat (από Lifecolor – άντε να τελειώσουν να μην τα ξαναχρησιμοποιήσω) και κάποια ασημί - burnt metal (με τα καταπληκτικά alclad), ανάλογα με τις οδηγίες του κιτ.
Εξαιτίας των ελλείψεων του κιτ, αναγκάστηκα να μακελέψω από το μοντέλο δότη μου (μια lancia stratοs stradale), τα πεντάλ, τα δισκόφρενα, κ.α. Επίσης με microballons περάστηκε (ίδια τεχνική με το κάθισμα) το τιμόνι.
Εδώ θέλω να θερμoευχαριστήσω τον φίλο Σταύρο Λιάτη (γνωστό και ως Est.1976!), που με προμήθευσε με νέες ζάντες για το κιτ (από μια Toyota Group C.). Αυτές βάφτηκαν με alclad dural aluminium. Παραθέτω επίσης και μια σύγκριση με τις original του μοντέλου.
Αυτά, μέχρι την επόμενη φορά που έχει το βάψιμο του αμαξώματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου