Η συμμετοχή μου στο Le Mans Week Build 2013 (Το μοντέλο ξεκίνησε την Δευτέρα και ολοκληρώθηκε Κυριακή απόγευμα, λίγο μετά την λήξη του αγώνα) ήταν η Ferrari 250 LM με αριθμό σειράς #8165, από τον 24ώρο αγώνα του 1968. Η προετοιμασμένη από τον David Piper, ιδιωτική, συμμετοχή τερμάτισε 7η τον αγώνα του 1968, καθοδηγούμενη από τους θρύλους David Piper και Richard Attwood.
Το κιτ της Scale Design, μιας μικρής βιοτεχνίας ενός Αμερικανού, δείχνει και είναι λιτό. Περιείχε τα απολύτως απαραίτητα για να φτιαχτεί μια Curbside εκδοχή της φουσκωμένης 250 LM. Τα PE ήταν αρκετά πλήρη, τα ζαντολάστιχα απλά αποδεκτά και τα σήματα καλοτυπωμένα και ποιοτικά. Οι οδηγίες είναι χειρόγραφες και ασαφείς. Τέλος, η κατασκευή ανέδειξε αρκετά κατασκευαστικά προβλήματα, κάτι σύνηθες σε κιτ ρητίνης.
Το κιτ της Scale Design, μιας μικρής βιοτεχνίας ενός Αμερικανού, δείχνει και είναι λιτό. Περιείχε τα απολύτως απαραίτητα για να φτιαχτεί μια Curbside εκδοχή της φουσκωμένης 250 LM. Τα PE ήταν αρκετά πλήρη, τα ζαντολάστιχα απλά αποδεκτά και τα σήματα καλοτυπωμένα και ποιοτικά. Οι οδηγίες είναι χειρόγραφες και ασαφείς. Τέλος, η κατασκευή ανέδειξε αρκετά κατασκευαστικά προβλήματα, κάτι σύνηθες σε κιτ ρητίνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου